Πληροφορίες
Συχνές Ερωτήσεις
Έχετε κάποια ερώτηση η οποία δεν εμφανίζεται ή απαντάται από τις παρακάτω συχνές ερωτήσεις;
Μη διστάσετε. Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας, email στο hello@beansngrounds.gr ή τηλεφωνικώς στο 2521 521 530 και θα σας βοηθήσουμε όσο καλύτερα μπορούμε.
Μη διστάσετε. Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας, email στο hello@beansngrounds.gr ή τηλεφωνικώς στο 2521 521 530 και θα σας βοηθήσουμε όσο καλύτερα μπορούμε.
Θα λάβω το ίδιο προϊόν με αυτό της φωτογραφίας;
Κατά 99% οι φωτογραφίες αντικατοπτρίζουν το προϊόν. Σε περιπτώσεις που υπάρχουν διαφοροποιήσεις φροντίζουμε να ανανεώνουμε τις φωτογραφίες το συντομότερο δυνατό.
Αν υπάρχουν αλλαγές ή το προϊόν έχει αλλάξει συσκευασία δεν είμαστε σε θέση να το γνωρίζουμε πάντα καθώς μπορεί να αλλάξει από τον προμηθευτή μας και να μην έχουμε λάβει την αντίστοιχη ενημέρωση.
Αν το προϊόν έχει διαφοροποιήσεις και το γνωρίζουμε θα αναφέρεται και στην περιγραφή του, μέχρι να αντικατασταθεί με την κατάλληλη φωτογραφία.
Τέλος, θα θέλαμε να λάβετε υπόψη ότι τα χρώματα των προϊόντων μπορεί να εμφανίζονται ελαφρώς διαφορετικά στην φωτογραφία σε καθώς ποικίλουν τα χαρακτηριστικά της εκάστοτε οθόνης και συσκευής του χρήστη ως προς την απεικόνιση.
Που μπορώ βρω την απόδειξη μου;
Η απόδειξη ή το τιμολόγιο σας θα σταλεί μαζί με την παραγγελία σας σε έντυπη μορφή. Αν θέλετε να την λάβετε και/ή μόνο ηλεκτρονικά παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Πριν την επιστροφή οποιουδήποτε προϊόντος, παρακαλούμε να συμβουλευτείτε την πολιτική επιστροφών μας.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε ώστε να μην ταλαιπωρηθείτε ή χρεωθείτε έξτρα μεταφορικά ως ιδιώτης.
Τα προϊόντα με σήμανση ``Μη Διαθέσιμο``, θα είναι ξανά διαθέσιμα μελλοντικά;
Συνήθως τα προϊόντα που βγαίνουν εκτός διαθεσιμότητας είναι λόγω έλλειψης στην αποθήκη του προμηθευτή. Κάθε μήνα ίσως και νωρίτερα γίνονται παραλαβές νέων και υφιστάμενων προϊόντων, τόσο στη δική μας αποθήκη, όσο και των προμηθευτών μας.
Αν θέλετε να μάθετε ημερομηνία διαθεσιμότητας ενός προϊόντος και δεν αναγράφεται στην περιγραφή του, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Που μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;
Συνεργαζόμαστε με τις περισσότερες εταιρείες ταχυμεταφορών για να μπορούμε να σας παρέχουμε όσο πιο ανταγωνιστικές τιμές ακόμα και στα μεταφορικά καθώς τα κόστη σε αυτά ολοένα και αυξάνονται.
Έτσι, έχετε τη δυνατότητα να παραλάβετε από οποιοδήποτε κατάστημα των συνεργαζόμενων εταιρειών ταχυμεταφορών, καθώς φυσικά και στον χώρο σας.
Φόρμα Επικοινωνίας